четвер, 1 лютого 2018 р.

Свято богородичне в дні седмичні

Свято богородичне в дні седмичні

Все – за уставом свята господнього (див. стор. 87-89), крім антифонів, які будуть повсякденні, і вхідного, що буде „Прийдіте, поклонімся”, і трисвятого, що завжди буває у богородичні свята.
Примітка  про  посвяття
Все виконується за уставом передсвяття, поданому тут перед тим на стор. 81-83. Одначе, в посвяття буде:
1. Тропар і кондак самого свята.
2.  У відпусті поминається також і служба свята.
3.  На Літургії, в посвяття господні, перші два антифони – свята[1], третій – звичайний з приспівом свята, також і звичайне вхідне „Прийдіте, поклонімся” з тим самим приспівом свята[2].
4.  Прокімен, алилуя і причасний в неділю – дня (тобто неділі) і свята, в дні седмичні – тільки свята; апостол і євангелія – дня[3]. Коли в неділю береться і служба святого, тоді прокімен, алилуя і причасний свята відкидаються, а береться тільки неділі й святого. В дні седмичні, якщо зі святковою службою поєднується служба святого, то береться все це на першому місці – святу, опісля – святому. Але тому, що у нас безполієлейному святому на Літургії звичайно нічого не беруть, все це беруть тільки святу.
5.  Замість „Достойно” – ірмос 9-ої пісні канону свята. Однак, подамо окремі і повні взірці.


[1] За нашим звичаєм.
[2] Мінея, напр. 15 вересня.
[3] Марко в Грецькому типику не приписує прокімена, ані алилуя, ані причасного свята (Κοαφ. ξα та о /розділи 61 і 70/). Коли хтось читає в тижнях апостола і євангелію тільки святому, або тільки певному прошенню, на потребує брати його також і святу, але лише тоді, коли читає апостол-євангелію дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар