четвер, 1 лютого 2018 р.

ЧИН ВЕЛИКОГО ПОВЕЧІР’Я ЗІ ВСЕНІЧНИМ

ЧИН ВЕЛИКОГО ПОВЕЧІР’Я ЗІ ВСЕНІЧНИМ

„Від початку повечір’я до кінця славослов’я („Слава во вишніх Богу”) все береться так само, як на великому повечір’ї без всенічного[1], а після славослов’я одразу литія і все інше за чином, як на вечірні зі всенічним. Однак, після трисвятого, замість тропарів дня, поданих по трисвятому, що по „Пресвята Владичице” береться тропар свята раз, а замість тропарів „Помилуй нас, Господи”, поданих по Манасієвій молитві, береться кондак свята раз. На початку повечір’я відчиняються св. двері і кадить ієрей лише в епітрахилі, а диякони, якщо будуть, в дияконських стихарях (дальматиках) – все за чином, як на початку вечірні зі всенічним; одразу після початку звичайного („Благословенний Бог наш”) зачиняються св. двері, а відчиняються на початку литії й перебувають відчиненими до початку утрені так, як і на вечірні зі всенічним”.




[1] Після „Благословенний Бог наш” буде й „Слава тобі, Боже наш, слава тобі”, „Царю небесний”, трисвяте та ін. до „Прийдіте, поклонімся”, як подає мінея 25 грудня.

Немає коментарів:

Дописати коментар