Свято богородичне в дні седмичні
Все – за уставом свята господнього (див. стор. 87-89), крім
антифонів, які будуть повсякденні, і вхідного, що буде „Прийдіте, поклонімся”,
і трисвятого, що завжди буває у богородичні свята.
Примітка про посвяття
Все виконується за уставом передсвяття, поданому тут перед
тим на стор. 81-83. Одначе, в посвяття буде:
1. Тропар і кондак самого свята.
2. У відпусті
поминається також і служба свята.
3. На Літургії, в
посвяття господні, перші два антифони – свята[1],
третій – звичайний з приспівом свята, також і звичайне вхідне „Прийдіте, поклонімся”
з тим самим приспівом свята[2].
4. Прокімен, алилуя
і причасний в неділю – дня (тобто неділі) і свята, в дні седмичні – тільки
свята; апостол і євангелія – дня[3].
Коли в неділю береться і служба святого, тоді прокімен, алилуя і причасний
свята відкидаються, а береться тільки неділі й святого. В дні седмичні, якщо зі
святковою службою поєднується служба святого, то береться все це на першому
місці – святу, опісля – святому. Але тому, що у нас безполієлейному святому на
Літургії звичайно нічого не беруть, все це беруть тільки святу.
5. Замість „Достойно” – ірмос 9-ої пісні канону
свята. Однак, подамо окремі і повні взірці.
[1] За нашим звичаєм.
[2] Мінея, напр. 15 вересня.
[3] Марко в Грецькому типику не приписує прокімена, ані алилуя, ані
причасного свята (Κοαφ. ξα та о /розділи 61 і 70/). Коли хтось читає в тижнях
апостола і євангелію тільки святому, або тільки певному прошенню, на потребує
брати його також і святу, але лише тоді, коли читає апостол-євангелію дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар